Условия за доставка и рекламации
ДОСТАВКА НА СТОКИ
1. При поръчки на стойност над 90 лв. доставката е за наша сметка с куриерска фирма ЕКОНТ с наложен платеж, с включен преглед/тест и избор (опция “избор” не е валидна за специални оферти и пакети). За гр. София предлагаме и доставка с наш транспорт с плащане в брой (наш служител ще те попита дали желаеш такава), както и взимане на поръчката на място от магазина ни на бул. Рожен 41А.
• Съботни доставки се извършват само до офис Еконт.
• Доставяме само на територията на Република България.
• Доставки в Неделя и официални празници не се извършват.
2. Доставката се извършва след потвърждаването на поръчката. Наш служител ще се свърже с теб в рамките на 1-2 работни дни след получаването на поръчката (забавяне може да има по време на празнични кампании, когато има драстично увеличение на броя на поръчките) на посочения в нея телефонен номер, за да потвърди или внесе допълнителни уточнения за поръчката. При посочен невалиден телефонен номер, ние ще ти изпратим имейл с инструкции, за да можем да придвижим коректно пратката. Ако не получим отговор или обаждане до 7 дни от датата на изпращане на имейла, поръчката ще бъде анулирана.
3. Доставката се извършва от куриерската фирма, наета от ФИТ ЗОН ЕООД, на адрес, посочен от клиента. Клиентът се задължава да осигури достъп и контактно лице, което да приеме и да заплати поръчаните продукти. Ако клиентът (или упълномощено от него лице) не бъде намерен в уговорения ден за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офиса на куриера до поискване от потребителя.
4. ФИТ ЗОН ЕООД или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят потребителя по телефона или e-mail, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката. Поради големия обем номенклатури е възможно даден продукт да е междувременно (временно) изчерпан. Презареждането обикновено е на всеки 2 до 3 седмици. В случай че поръчан артикул е (временно) изчерпан, наш служител ще те уведоми относно срокове за доставка или други налични възможности (друг цвят или съседен подходящ за теб размер).
6. Клиентът няма право да не заплати доставена пратка. ФИТ ЗОН ЕООД е в правото си да откаже да обслужва клиенти, които не са приели пратките си в указаните от куриерите срокове без уважителна причина. При две непотърсени поръчки клиентът се счита за некоректен и поръчки ще бъдат изпращани само след предварително заплащане на поръчаните артикули (с банков превод или пощенски паричен превод).
ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА СТОКА
Ние ти даваме възможността, ако не си удовлетворен/а от закупения от теб продукт, да го върнеш в определения от закона срок (14 дни от получаването й) и да получиш обратно твоите пари, при условие че продуктът е в оригиналния си вид, опаковка и качество и е придружен от всички съпътстващи го при получаването документи и материали. За поръчки, направени през месец ДЕКЕМВРИ, срокът за връщане или замяна се удължава на 30 дни! Продукти, подлежащи на връщане, са дрехи и аксесоари, с изключение на бельо и чорапи, лични предпазни средства (маски) и аксесоари за персонална употреба (шейкъри, спортни бутилки и др.), за които е изрично написано на продуктовата страница, че по хигиенни съображения не подлежат на връщане или замяна, които не са преминали никаква обработка /пране, гладене, рязане и други действия, нарушаващи целостта им, както и премахване на етикети/, обувки /без следи от употреба, с непремахнати етикети и в оригиналната опаковъчна кутия, придружени с всички аксесоари от комплекта, като връзки, противопрахова торбичка, безплатни аксесоари и др./, и храни и хранителни добавки с ненарушена цялост на опаковката /не са разпечатвани и с повредени или разлепени етикети/. Ние с удоволствие ще ти асистираме при всеки твой въпрос. Разходите за връщането на продукт(и) са за твоя сметка, освен в случаите, изброени по-долу в т.5.
1. Връщане се приема само след уведомяване на наш служител чрез формата на сайта или на телефон +(359) 885 818 870 и след уточняване на причините и начина на връщане на продукта или продуктите.
2. Ако състоянието, в което ни връщаш продукта или продуктите, не отговаря на горепосочените условия, ние ще ти го/ги върнем, като разходите за това ще са отново за твоя сметка, а стойността, на която си го/ги закупил/а, става невъзвръщаема.
3. При подмяна на продукт с друг модел, размер, куриерските услуги са за сметка на клиента, освен при покупки с право на безплатна замяна (виж т.7 и т.9).
4. Продукти, изпратени от клиенти до нас за подмяна или връщане с наложен платеж чрез куриер, без предварителна уговорка с наш служител, няма да бъдат приемани! Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост и наличието на касовия бон, с който поръчания продукт е бил изпратен от нас. Ако няма приложен касов бон, ние с удоволствие ще генерираме безсрочен ваучер за стойността на върнатия продукт.
5. Ние оглеждаме нашите продукти преди те да достигнат до теб, но ако се случи да направиш рекламация на стока поради фабричен дефект или допусната грешка от нас при приемането на поръчката, ние ще поемем разходите по нейното връщане/замяна.
6. При връщане на продукт поради причина, която не попада под изброените в т. 5, при поръчката на който/които сте ползвали опция или ваучер/код за безплатна доставка, от сумата за връщане ще бъде приспадната сумата от 5,50 лв за фиксирана доставка.
7. При покупка над 300 лв. можеш да се възползваш от услугата Безплатна замяна (еднократна), за която наш служител ще те информира, в случай че желаеш такава.
8. Можеш да върнеш продукта или продуктите, съгласно член 55(ал.1) от ЗЗППТ, до поискване в офис на Еконт Експрес – Илиянци База 1, гр. София, или до адрес: гр. София, бул. Рожен 41А, за ФИТ ЗОН ЕООД, тел. 0888 883 660, с включена опция преглед/тест.
9. Връщане/замяна при специални оферти (напр. “вземи 3, плати 2”, промо пакет от няколко продукта, продукт с друг продукт подарък и др.)
9.1. Допълнителните условия на специалните оферти са отбелязани в информацията към всяка оферта.
9.2. При поръчка на специална оферта не е възможна опция “избор” при предаване от куриер, поради естеството на самата промоция.
9.3. Парични средства се възстановяват по гореуказания ред след връщане на пълния комплект на промоцията с всички продукти, включени в нея, в ненарушен търговски вид.
9.4. Замяна на артикул от специална оферта за друг размер/цвят, които също са част от офертата, е възможна в указания 14-дневен срок от датата на получаване. Наш служител ще те информира допълнително, ако промоцията предлага и безплатна замяна. Можеш да заявиш замяна на тел. +(359) 885 818 870 (пон.-пет. 10:00-18:00ч., съб. 10:00-15:00ч.).